Algemene voorwaarden voor het boeken van een intakegesprek voor een PRP-haarbehandeling via de website van Aurum Clinic
Deze algemene voorwaarden zijn bedoeld als voorbeeld en dienen te worden afgestemd op de specifieke situatie van Aurum Clinic. Het is aan te raden om de voorwaarden juridisch te laten toetsen voor publicatie.
1. Definities
Aurum Clinic: De onderneming gevestigd aan Markt 13, 4101 BW Culemborg, ingeschreven bij de KvK onder nummer 90063678, bereikbaar via info@aurumclinic.nl.
Cliënt: De natuurlijke persoon die via de website een intakegesprek boekt voor een PRP-haarbehandeling.
Dienst: Het aanbieden van de mogelijkheid tot het boeken van een intakegesprek en het uitvoeren van medische-cosmetische behandelingen, waaronder PRP-haarbehandelingen.
2. Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die via de website van Aurum Clinic worden gesloten met betrekking tot het boeken van een intakegesprek voor een PRP-haarbehandeling.
Door het maken van een afspraak via de website verklaart de cliënt deze algemene voorwaarden te hebben gelezen en hiermee akkoord te gaan.
3. Boekingsprocedure
Intakegesprekken worden geboekt via het online systeem (bijvoorbeeld Calendly) op de website.
De boeking is pas definitief na bevestiging per e-mail van Aurum Clinic.
Aurum Clinic behoudt zich het recht voor om een intakegesprek te weigeren of te verplaatsen indien daar gegronde redenen voor zijn.
4. Annulering en wijziging
Annuleren of wijzigen van een intakegesprek kan kosteloos tot 24 uur voor de afspraak via de aangegeven contactmogelijkheden.
Bij niet tijdig annuleren of bij het niet verschijnen op de afspraak kan Aurum Clinic kosten in rekening brengen.
5. Medische informatie en geschiktheid
De cliënt dient alle gevraagde (medische) informatie naar waarheid in te vullen op het intakeformulier.
Op basis van de verstrekte informatie beoordeelt Aurum Clinic of de cliënt in aanmerking komt voor de behandeling.
Aurum Clinic behoudt zich het recht voor om een behandeling te weigeren indien er medische bezwaren zijn.
6. Betaling
Intakegesprekken zijn in beginsel kosteloos, tenzij anders vermeld op de website of in de bevestiging.
Indien er kosten verbonden zijn aan het intakegesprek of de behandeling, worden deze vooraf duidelijk gecommuniceerd.
7. Aansprakelijkheid
Aurum Clinic is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit onjuiste of onvolledige informatie verstrekt door de cliënt.
De aansprakelijkheid van Aurum Clinic is te allen tijde beperkt tot het bedrag dat door haar aansprakelijkheidsverzekering wordt uitgekeerd.
8. Privacy en gegevensverwerking
Persoons- en medische gegevens worden verwerkt conform de geldende privacywetgeving (AVG en WGBO). Zie de privacyverklaring op de website voor meer informatie.
Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het beoordelen van geschiktheid voor behandeling en het uitvoeren van de dienst.
Gegevens worden niet aan derden verstrekt, tenzij noodzakelijk voor de uitvoering van de dienst, met uitdrukkelijke toestemming van de cliënt, of indien wettelijk verplicht.
9. Klachten en geschillen
Klachten over de dienstverlening kunnen schriftelijk worden ingediend via info@aurumclinic.nl.
Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien dit niet mogelijk is, worden geschillen voorgelegd aan de bevoegde rechter.
10. Wijzigingen
Aurum Clinic behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden te wijzigen. De meest actuele versie is altijd te raadplegen via de website.
Wijzigingen gelden ook ten aanzien van reeds gesloten overeenkomsten, mits de cliënt hiervan vooraf op de hoogte is gesteld en de mogelijkheid heeft gehad de overeenkomst te ontbinden bij wezenlijke wijziging5.
Toelichting op terhandstelling en acceptatie:
De algemene voorwaarden worden vóór of bij het boeken van het intakegesprek via de website actief aangeboden, bijvoorbeeld via een duidelijke link en een verplichte checkbox (“Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden”).
De cliënt heeft te allen tijde de mogelijkheid om de algemene voorwaarden op te slaan of uit te printen