Heeft u een klacht over uw behandeling?

Bij Stichting DOKh kunt u terecht voor een onafhankelijke en professionele klachtenafhandeling. Probeer eerst in een persoonlijk gesprek uw klacht te bespreken met uw behandelaar. Lukt dit niet, dan kunt u via DOKh gebruik maken van een klachtenfunctionaris. Deze functionaris helpt u bij het formuleren van uw klacht en begeleidt u in het proces. Vaak kan bemiddeling leiden tot een oplossing waarmee beide partijen tevreden zijn.

Komt u er ondanks bemiddeling niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen als geschil bij de geschilleninstantie van DOKh. Voor meer informatie en het indienen van een klacht, bezoek de website van DOKh of neem contact op via telefoon of e-mail.

Contactgegevens Stichting DOKh

Robijnstraat 6
1812 RB Alkmaar
Tel: 072-520 83 25
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl

Logo van Stichting DOKh met oranje en zwarte tekst op een witte achtergrond.